FAQ - Veel Gestelde Vragen

Quickly find out if we've already addressed your query
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik nu doen?

Zorg ervoor dat aan de volgende criteria wordt voldaan voordat u een bestelling plaatst om een succesvolle levering te garanderen.

  • Je account is ingesteld op openbaar.
  • U heeft de juiste gebruikersnaam of link (URL) ingevoerd.
  • U heeft uw gebruikersnaam niet gewijzigd voordat de bestelling is voltooid.
  • Het account of bericht bestaat nog steeds en is niet verwijderd.
  • De video volgt de richtlijnen en is niet beperkt of verwijderd.
  • De meeste bestellingen starten van 1 tot 24 uur, afhankelijk van de service, in de meeste gevallen zelfs niet. Maar sta 48 uur toe om de bestelling te starten.
    U kunt op elk moment contact opnemen met de ondersteuning als uw bestelling wat later is.

Als je een probleem hebt ondervonden met de levering van je bestelling, neem dan contact op met ons ondersteuningsteam voor hulp via 1000volgers@proton.me

Waarom vallen mijn volgers weg?

Af en toe verwijderen Instagram of Tik Tok accounts die gebruikers markeren als spam. Hierdoor daalt het aantal volgers op Instagram, TIk Tok of andere sociale netwerken. Soms heeft het invloed op onze klanten, soms niet. Als u binnen de eerste 30 dagen na uw aankoop een daling ervaart, vullen we uw volgers graag bij in overeenstemming met ons gratis bijvulbeleid.